Elias Nummelin valittu vaalipäälliköksi

Perussuomalainen Helsinki ry:n hallitus valitsi 18.6.2024 pitämässään kokouksessaan vaalipäälliköksi tradenomi Elias Nummelinin. Eliakselle on pitkäkokemus Perussuomalaisissa toimimessa sekä erilaisiin kampanjoihin osallistumisessa.

Nöyrä kiitos luottamuksesta. Voitto vaaleissa saadaan kuitenkin vain vahvan ja monipuolisen ehdokaslistan kautta. Edesauta siis omalta osaltasi menestystä ilmiantamalla itsesi listalle ja kannusta myös ystäviäsi ilmoittamaan itsensä ehdokkaaksemme”, muistuttaa Elias Nummelin.

Elias Nummelin aloittaa tehtävässään 1.8.2024 ja tehtävä päättyy 30.4.2024. Piirin sivuille tullaan päivittämään Eliaksen yhteystiedot ja ajankohtaisia uutisia liittyen kuntavaaleihin.

Olen tyytyväinen, että saimme osaavan ja kykenevän vaalipäällikön Helsinkiin. Heti kesälomien jälkeen aloitamme työskentelyn tiivisti vaalipäällikön kanssa ja aloitamme mm. ehdokashaastattelut sekä vaaliohjelman työstämisen. Eliaksen avulla saamme varmasti rakennettua voittavan listan sekä strategian kuntavaaleihin 2025″, toteaa Perussuomalainen Helsinki ry – Helsingin piiri puheenjohtaja Samuli Voutila.

Samuli Voutila

Perussuomalainen Helsinki ry – Helsingin piiri