Helsingin perussuomalaiset: Sinisalo ja Tynkkynen puheenjohtajistoon!

Perussuomalaisten Helsingin piiri asettuu tukemaan rakentavaa muutosta puolueen puheenjohtajavalinnoissa. Sekä toisen että kolmannen varapuheenjohtajan tehtäviin kannatetaan haastajia.

”Pekka M. Sinisalo on pitkän linjan perussuomalainen toimija, jolla on Uudenmaan piirin puheenjohtajana ja luottamushenkilönä mm. HSL:n hallituksessa vankka näkemys pääkaupunkiseudun erityispiirteistä ja kehitystarpeista. Tällaista erityisosaamista puoluehallitus tarvitsee voidakseen edustaa koko maata” toteaa Nuutti Hyttinen, PS Helsingin piirin puheenjohtaja.

Perussuomalaisten Helsingin piirin mielestä puheenjohtajavaaleissa on tärkeintä valita puolueen johtoon henkilöt, joilla on mahdollisuus keskittyä täysillä paljon johtajuutta vaativan puolueen luotsaamiseen. Tämä tarkoittaa sitä, että ministerit voivat keskittyä uusiin tehtäviinsä ministereinä ja samalla uusille kyvyille annetaan mahdollisuus tuoda oma panoksensa puolueen kehittämiseen.

”Sebastian Tynkkynen on koko puoluekokouksen mielenkiintoisin ehdokas. Tynkkynen on luvannut ravistella puolueen rakenteita, haastaa sen eurolinjaukset sekä tarvittaessa toiminnan hallituksessa. Tälle asenteelle haluamme antaa täyden tukemme” jatkaa Jarmo Keto, PS Helsingin piirin piirisihteeri.

Perussuomalaisten puoluekokous järjestetään tulevana viikonloppuna Turussa. Helsingin piiri toivoo ja uskoo, että niin puolueen jäsenet kuin turkulaisetkin pääsevät viettämään hyvähenkistä ja ennen kaikkea rauhallista viikonloppua molemmilla puolilla jokea.

Nuutti Hyttinen
nuutti.hyttinen@nullgmail.com