Helsingin Perussuomalaisille raskaansarjan kuntavaaliehdokkaat

LEHDISTÖTIEDOTE 1.5.2016 – Helsingin Perussuomalaisille raskaansarjan kuntavaaliehdokkaat – vapaa julkaistavaksi heti!

Vappupäivänä J.V. Snellmanin patsaan äärellä Snellmaninaukiolla pidetty Perussuomalaisten Helsingin tilaisuus tuotti kuulijoille kenties jo aavistellun, mutta mielenkiintoisen ja mieleisen yllätyksen. Sekä puolustusministeri Jussi Niinistö että kansanedustaja Sampo Terho julkistivat suostumuksensa Kuntavaalit 2017 -ehdokkaiksi Helsingissä.

Perussuomalainen Helsinki ry:n puheenjohtaja Markku Saarikangas ei salaile tyytyväisyyttään.
– Niinistö ja Terho ovat kokeneita ja osaavia tekijöitä ja heidän panoksensa on korvaamaton. Olemme nimenneet Helsinkiin tällä hetkellä noin 35 ehdokasta ja lisää ehdokkaita nimetään toukokuun lopussa.

Nyt jo nimettyyn joukkoon kuuluvat muun muassa kansanedustaja Mika Raatikainen, Helsingin kaupunginvaltuutettu Helena Kantola, eduskunnan perussuomalaisten talouspoliittinen asiantuntija Nuutti Hyttinen, Helsingin ja Länsi-Helsingin Perussuomalaiset Nuoret ry:n puheenjohtaja ja Sampo Terhon eduskunta-avustaja Toni Ahva, valtuusto- ja piirisihteeri Marko Ekqvist, varavaltuutetut Mari Rantanen, Pertti Villo ja Pekka Tiusanen ja Perussuomalainen Helsinki ry:n puheenjohtaja Markku Saarikangas.

Saarikangas korostaa, että perussuomalaiset etenevät kohti kuntavaaleja varsin luottavaisin mielin.
– Tavoitteena on 16 valtuutetun paikkaa. Tulemme tarjoamaan helsinkiläisille konkreettista politiikkaa, vaihtoehtoa nykypolitiikan teolle kaupungissamme.

Perussuomalainen Helsinki ry
Puh: 0400-361 018