Jussi Halla-aho kuntavaaliehdokkaaksi Helsinkiin. Perussuomalaiset vahvistavat ehdokasjoukkoaan Helsingissä!

Helsinki 14.12.2016
Vapaa julkaistavaksi: Heti

Europarlamentaarikko Jussi Halla-aho vahvisti asettuvansa perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaaksi Helsingissä 2017. ”Tämä on mahtava uutinen, ennen aikainen joululahja piirillemme”, toteaa Perussuomalainen Helsinki ry:n puheenjohtaja Markku Saarikangas.

Jussi Halla-aho palaa pyrkii takaisin kotimaanpolitiikkaan Kuntavaaleissa 2017 ja Eduskuntavaaleissa 2019. Jussi katsoo yhden kauden Brysselissä riittävän hänelle. Ehdokkuudellaan hän sähköistää koko Helsingin äänestyskentän.

Vuoden 2012 kuntavaaleissa Halla-ahon äänimäärä oli kolmanneksi korkein sekä Helsingissä että koko maassa. Hän haluaa omalla panoksellaan ja yhdessä muiden perussuomalaisten ehdokkaiden kanssa tuoda Helsingin päätöksentekoon sitä, mitä siellä kipeästi tarvitaan: kansallismielistä, maahanmuuttokriittistä linjaa, vastuullista suhtautumista julkisen rahan käyttöön, vähemmän maailmanparantamista tavallisten helsinkiläisten hyvinvoinnin ja turvallisuuden kustannuksella.

Perussuomalainen Helsinki ry
p. 0400 – 361 018