Liberaalipuolueen entinen puheenjohtaja asettuu Helsingissä ehdolle Perussuomalaisten joukoissa

Helsingin Perussuomalaiset jatkaa ehdokaslistansa täydentämistä uusista ihmisryhmistä. Näiden nimitysten myötä puolueen asema laajana kansanliikkeenä monipuolistuu entisestään. Aiemmin marraskuussa puolueen paikallispiiri ilmoitti kahdeksasta ensikertalaisesta, jotka olivat hakeutuneet ehdolle ensisijaisesti Keskuspuiston, Vantaanjoen ja Malmin lentoaseman suojelemisen vuoksi. Myös Liberaalipuolueen entinen puheenjohtaja, valtiotieteen maisteri Marko Kettunen on nimitetty puolueen ehdokkaaksi tulevissa kevään kuntavaaleissa.

Kettunen perustelee ehdokkuuttaan Perussuomalaisten poliittisen sisällön muutoksella sekä ammattitaidon kehityksellä, erityisesti Helsingissä:

”Olen seurannut Perussuomalaisten toimintaa ja uudistumista puheenjohtajan vaihdoksesta alkaen. Erityisen tyytyväinen olen ollut puolueen talouspoliittisen linjan terävöitymiseen, yksilönvapauskysymyksien esillä pitämiseen ja tapaan, jolla puolue on ammattimaistanut toimintaansa.” ilmoittaa Kettunen.

Ilmoituksen jälkeen puolue on nimennyt Helsingissä 70 ehdokasta, mikä on hieman yli puolet täydestä 127 ehdokkaan listasta.

Johannes Nieminen
pj@nullperushelsinki.fi