Malmin lentokentän pelastaminen – Perussuomalaiset barrikadeilla – muita puolueita ei näy eikä kuulu

Helsinki 16.8.2016
Vapaa julkaistavaksi: Heti

Viikonloppuna Malmin lentokentällä järjestettiin suuri 80-vuotisilmailushow. Perussuomalaiset olivat ainoana puolueena puolustamassa Malmia kahdella teltallamme. Emme luovuta – taistelemme Malmin lentokentän puolesta viimeiseen asti. Oikean asian puolesta on taisteltava vaikka olisi yksin.

Toimimme julkisuudessa sekä kulisseissa. Vaikutamme hallitukseen, eduskuntaan sekä Helsingin valtuustoon ja kaupunginhallitukseen. Pidämme asukkaat tietoisina Malmin tapahtumista.

Malmi on valtakunnallinen asia. Maakuntien matkustajat tarvitsevat myös Malmin kenttää. Malmi on myös huoltovarmuus- ja maanpuolustuskysymys mitä suuremmassa määrin. Kentän kulttuuriarvot ovat mittaamattomat myös Museoviraston mielestä.

Viikonloppuna Malmilla vierailivat Helsingin perussuomalaisten vaikuttajien lisäksi laaja joukko Uudenmaan perussuomalaisia sekä puolustusministeri Jussi Niinistö, eduskuntaryhmämme puheenjohtaja Sampo Terho, puoluesihteerimme Riikka Slunga-Poutsalo ja työmies Matti Putkonen. Puheenjohtajamme, ulkoministeri Timo Soini lähetti terveisensä tapahtumaan Etelä-Amerikan matkaltaan.

Allekirjoittakaa LexMalmi kansalaisaloite – https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2106

Perussuomalainen Helsinki ry
Puheenjohtaja, 0400-361 018