Markku Saarikangas jatkaa Perussuomalainen Helsinki ry:n puheenjohtajana

Perussuomalainen Helsinki ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Malmin työväentalolla 26.11.2016. Puheenjohtajaksi toiselle kaudelle 2017 valittiin Markku Saarikangas. Yhdistyksen ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Nuutti Hyttinen ja toiseksi varapuheenjohtajaksi Marko Ekqvist.

Tapansa mukaan yhdistys palkitsi myös ansioituneita jäseniään. Numeroidun ansiomerkin saivat tällä kertaa Marko Ekqvist, Pia Kopra, Heikki Korhonen ja Marja-Liisa Riipinen. Aiemmin vastaavan ansiomerkin ovat saaneet Rolf Sormo, Mikko Lahtiluoma ja Jarmo Keto.
vlcsnap-00016Marja-Liisa Riipinen(vas.), Heikki Korhonen, Pia Kopra, Marko Ekqvist, Jarmo Keto, Mikko Lahtiluoma ja Rolf Sormo

Perussuomalainen Helsinki palkitsi standaarilla Marko Ekqvistin. Standaari myönnetään henkilölle, joka on toiminut monipuolisesti, pitkäjänteisesti ja erityisen ansiokkaasti piirin toiminnan edistämiseksi.

Muita luottamushenkilöitä valittiin myös syyskokouksen yhteydessä. Yhdistyskokous valitsi sihteeriksi Krista Bisterin, toiminnanjohtajana jatkaa Anne Vuori, vaali- ja luottamushenkilövastaavana Pekka Tiusanen, osaamisvastaavana Erkki Saarinen, resurssivastaavaksi nimettiin Juhani Strandén ja viestintävastaavaksi Markku Salomaa.

Perussuomalainen Helsinki ry
p. 0400 – 361 018