Nuutti Hyttinen jatkaa valtuustoryhmän puheenjohtajana

Perussuomalaisten valtuustoryhmän vuosikokous valitsi 17.1.2024 kaupunginvaltuutettu Nuutti Hyttisen yksimielisesti valtuustoryhmän puheenjohtajaksi vuodelle 2024. Nuutti Hyttinen toimi valtuustoryhmän puheenjohtajana 6.8.2023 alkaen myös edellisenä vuonna.

Samassa kokouksessa valittiin valtuustoryhmän varapuheenjohtajaksi yksimielisesti kaupunginvaltuutettu Laura Korpinen. Laura Korpinen toimii myös kaupunginhallituksen varajäsenenä.

”Perussuomalaiset ovat nostaneet esiin niin valtuustossa, lautakunnissa kuin esimerkiksi budjettineuvotteluissa esiin tavallisten kaupunkilaisten elämään vaikuttavia huolia. Katsomme, että kaupunkilaisilla on oikeus turvalliseen ja viihtyisään kaupunkiin, jossa lähiluontoa ei tuhota rakentamalla joka paikka täyteen. Lisäksi kaupungissa on voitava liikkua sujuvasti kaikilla liikennemuodoilla, muuten täältä häipyvät sekä yritykset että veronmaksajat”, linjaa valtuustoryhmän puheenjohtaja Nuutti Hyttinen.

Samuli Voutila jatkaa valtuustoryhmän sihteerinä myös vuonna 2024.

Nuutti Hyttinen
nuutti.hyttinen@nullgmail.com