Uuden piirihallituksen ensimmäiset kokouskuulumiset

Vuoden 2014 piirihallitus on järjestäytynyt ja aloittanut työnsä rakentavissa merkeissä, katse on vakaasti eteenpäin. Keskiviikkona 8.1.2014 Perussuomalaisten Naisten toimistolla järjestetyssä piirihallituksen järjestäytymiskokouksessa valittiin varapuheenjohtajiksi Pia Monaco, Juha Pekka Kangas sekä Jaana Vesterinen-Prähky. Piirisihteeriksi valittiin Teemu Suominen ja taloudenhoitajatiimiksi Heikki Laaksonen ja Tarja Laxén.

Työvaliokunta ja työryhmät pyörähtävät käyntiin. Piirille valittiin työvaliokunta, johon kuuluu puheenjohtajiston ja piirisihteerin lisäksi pitkän linjan puolueaktiivi Rolf “Fred” Sormo.  Työryhmiä muodostettiin tässä vaiheessa neljä, joista vaalityöryhmää vetää Jorma Nordlin, viestintätyöryhmää Jaana Vesterinen-Prähky, jäsenyhdistystyöryhmää Pia Monaco ja tapahtumatyöryhmää Juha Pekka Kangas.

Piirihallituksen kaikki jäsenet (henkilökohtainen varajäsen suluissa):

Nuutti Hyttinen, puheenjohtaja

Marko Ekqvist (Jorma Nordlin)

Juha Pekka Kangas (Rolf “Fred” Sormo)

Matti Kopra (Jorma Alho)

Pia Monaco (Raimo Mattsson)

Sakari Männikkö (Tuula Salo)

Toni Paussu (Tuula Kuusinen)

Teemu Suominen (Harry Parviainen)

Jaana Vesterinen-Prähky (Tarja Laxén)

Atro Åman (Jari Laukas)

Uusi jäsenyhdistys piirille

Ensimmäisessä piirihallituksen kokouksessa piiri sai myös uuden jäsenyhdistyksen: Koillis-Helsingin Perussuomalaiset ry hyväksyttiin yksimielisesti piirin jäseneksi. Koillisen puheenjohtajana toimii Olli Sademies, joka on monille meistä tuttu aktiivisena kenttätoiminnan vetäjänä sekä kaupunginvaltuustomme varavaltuutettuna. Toivotamme Koillis-Helsingin yhdistyksen jäsenineen lämpimästi mukaan rakentamaan uutta perussuomalaista toimintatapaa Helsinkiin!

Kirjoitettu 9.1.2014